Hanácká národní výstava psů Brno 2012

09.01.2012 21:01

Tak nám ten rok pěkně začíná. Moje zlatíčko, Drahá Moja, opět potvrdila své kvality a i při prvním nástupu do dospělé třídy vyběhala krásné ocenění Výborná 1 CAC - posudek. Tato známka a titul velmi potěšil, protože pan rozhodčí tentokráte řádil jako černá ruka. Ovšem k mým zvířatům se choval korektně a opravdu nás nepoškodil, ikdyž Orynce zadal VD 2 - posudek. A řekla bych, že právem. Ory byla na své první velké výstavě v hale a já jsem totálně podcenila přípravu. Náš malý Hukan - Ory ( jinak vždy veselá a vyrovnaná fena, ovšem také hyperaktivistka ) byla vystreslá a tak dala na odiv veškeré své zlozvyky, jako je chůze s ročapenýma zadníma nahama, připrclá prdel, ušiska dozadu srolovaná a chody?? no hrůza. Ale jak říkám, chyba byla na mé straně, ovšem venku v zimě se blbě trénuje. Tak to zkusíme zase příště někde třeba venku, kde nebude takový hluk. A nebo až se oteplí... Ale stejně je to moje zlatíčko, hukánek můj malinkej, milej, krásnej a ty její kukadla.... Jsem ráda, že Ory je, bez ní by nebyla u nás doma vůbec sranda...

foto Renča Olejníková

Močitečka v pohybu

Orynka v postoji na stole


TOPlist