Drahá Moja Kryšpínova tvrz LP 0/0

30.06.2011 19:05

Včera v den prvního výročí narození našeho srdíčka Močenty, jsme zavítali do Brna k MVDr Jindřichu Nešporovi. K tomuto odborníkovi jsme přišli z jednoho důvodu a to, aby nám vyšetřil stav patell, což je nyní podmínkou pro uchovnění. Pan doktor vyslovil verdikt PATELLA 0/0 a já jsem jen jásala. Takový krásný dárek jsem ani nečekala. Močenta nikdy v životě nezakulhala, ale v období dospívání jsme občas slýchali křupnutí v nožičce. Panu doktorovi jsem to nahlásila a on jí důkladně prohmatal obě nožky a přišel na příčinu praskavého zvuku. Byly to záprstní kůstky, které nás strašily. Potvůrky jedny!!!  Naše návštěva v ordinaci, kde jsme absolvovali pětiminutové vyšetření se následně protálha a přerodila ve dvouhodinový obsáhlý rozhovor, který se týkal především lovecké kynologie, které jsem velkým fandou. Panu doktorovi móóóc děkuji za nové poznatky. Odkaz na stránky jeho specializované kliniky najdete zde. Návštěvu vřele doporučuji.

 

Zdravé patelly umožňují Močentě její oblíbenou sportovní disciplínu tzv. lezectví až paničce za krk

 

 

 


TOPlist