Chmelíček Edjami

04.07.2011 09:30

V sobotu 2. 7. jsme si konečně jeli k Jarušce Mikulenkové pro vytoužené žluté štěňátko. Jmenuje se Chmelíček Edjami ( domácky Chmelda ) a je to malý medvídek Pú. Pořád spinká, vůbec neplače a je strašně hodný. Chmelíček se narodil hnědé mamince Šerince a černému tatínkovi Kiliánkovi, takže takový malý zázrak. O to větší zázrak to je, že opět zafungoval můj zvláštní 6. smysl a já jsem 14 dnů před narozním žluťásků prohlásila Martině do telefonu: ,, tam bude žlutej, kluk!!! Vsaď se!!! ''a když mi Jaruška 29. 4. odpoledne volala, že má Šerinka dvě žlutá štěňátka, myslela jsem, že se vyvrátím!!! Hned na druhý den jsme Jarušce volali, že si ho 100%centně bereme!!!

A tak ho máme doma, je úplně skvělý!! Všechny naše holky ho přijaly bez problémů. Dokonce už měl možnost seznámit se se smečkou Jongalíků, když jsme po cestě domů, hodili s Marťou, Marťou a Jiřkou pák kousků masa na gril, mňáám :-D

Velká Duffynka se Chmeldovi teda ale vůbec nelíbila a pořád na ni štěkal. Naší Močentě se nelíbila taktéž, ale ta to řešila po svém, napřed řvala jak pivián a potom mi skočila za krk a nechtěla slést. Ovšem Duffy je dáma nad věcí a z malých krysáků si vůbec nic nedělala. Strávili jsme v Mohelnici krásné odpoledne, ve společnosti 13cti pejsků, a domů jsme odjížděli až k půlnoci.

Jaruško móóóc Ti děkujem za tak krásné stvoření, jakým Chmelíček je. Všichni ho milujem. Je to náš malý pivní pes.:-D

 

Chmelíček se sestřičkou Kamilkou                     Močenta za krkem jako potkán 

 

Tréning na výstavy                                           to byla dobrůtka paničkóóó


TOPlist