R.I.P. Kristiánek - Kryšpínek

30.08.2012 22:50

Dnes v odpoledních hodinách jsme se velmi náhle museli rozloučit s naším prvním krysaříčkem Kristiánkem - Kryšpínkem, podle kterého je pojmenovaná naše CHS. Náš chlapeček dostal v noci na dnešek slabší mrtvičku, ač byl ve vynikající fyzické kondici, což se projevilo při jeho odchodu z našeho světa, mozek a cns mu bohužel předčasně selhali. Bylo to velmi těžké rozhodnutí, které jsem musela učinit ve velmi krátké době. Nikomu bych toto nepřála. Ještě před pár hodinami lítal po zelené travičce a teď už pod ní odpočívá navěky i se svým milovaným pískacím delfínkem, kterého měl od malička, deset let. Chlapečku můj milovaný, byl jsi první, byl jsi jedináček až do svých čtyřech let, kdy přišla Rozinka. Zažili jsme spolu spoustu krásných věcí a nikdy na tebe nezapomenu ty můj malinký Krysťáčku, vím, slíbila jsem Ti jisté věci, snad mi odpustíš, že jsem je nestačila splnit, teď už odpočíváš navěky a na své milované zahrádce se svou milovanou babičkou na blízku. Bude ti tam nosit kytičky a zapalovat svíčku. Kolikrát jsi mě ,, pěkně sral, Kyško jeden'' ale věř, že jsem Tě milovala a nesnesla bych, kdyby jsi měl trpět. Ještě teď jsi chodil okolo malinké Frajerky a těšil jsi se, kdy se s ní budeš konečně moct seznámit. Bohužel ti to nebylo dopřáno. Čekej tam na mě chlapečku můj milovaný, jednou se zase setkáme. Miluju Tě Kristiánku von Kryšpínku. Vzpmínám ještě před měsícem jsi mi nosil ty nejbělejší křemeny z řeky Moravy na deku, potápěl jsi se a plaval za námi, aby jsme se ti neztratili z dohledu. Teď jsi se nám ztratil ty. Ale jen z dohledu, v našich srdcích zůstaneš, dokud živi budeme a pak už se zase setkáme. Nashledanou Krysťáčku.

PS: je půl čtvrté ráno, ze snu mě probudilo zaplácání tvých velkých oušek, letím se na Tebe podívat s myšlenkou, že všechno byl jen zlý sen, ale Ty tady nejsi Kyško můj milovaný, místečko je prázdné!!! Je mi tak strašně, že skoro ani nevidím. Náš děda Ti dycky říkával: ,, Krisťo, ty máš oči jak jeden můj kamarád'', tak s Bohem, myslela jsem, že tady s námi budeš dýt, pozdravuj toho starého vlka Laďu, náčelníka oddílu malých vlčat.....................

pětiletý Krisťáček na vycházce s mladou Rozinkou

Naši chlapečci letos v březnu u řeky Moravy


TOPlist